5 marketing tipp személyi edzőknek – így építs ki vendégkört gyorsan!
Mivel a fitnesz előnyeit folyamatosan népszerűsítik, egyre többen keresnek edzési lehetőségeket egészségük, testük vagy önbizalmuk (vagy mindhárom) javítására, és ennek az érdeklődésnek a kiaknázása kulcsfontosságú a hatékony marketingstratégia a a te személyi edző vállalkozásod tekintetében. A marketinghez azonban megfelelő módon kell hozzáállnia ahhoz, hogy új ügyfeleket találj. Íme néhány egyszerű útmutatás, amelyek segítségével ezt elérheted.

1. Közösségi média marketing
A Facebook, az Instagram, a TikTok és a Google Cégem kiváló módja annak, hogy kommunikáld szakértelmedet az új és meglévő ügyfelekkel. Természetesen a fő előnyük az, hogy ingyenesek, vagyis nem rontják a marketing költségvetésedet. Ügyelj arra, hogy naponta szánjon bizonyos időt a bejegyzésekre és videókra, illetve mindig válaszolj minden kérdésre vagy megjegyzésre, így ügyfeleid tudni fogják, hogy nagyra értékeled őket. Hívd meg meglévő ügyfeleidet, hogy kövessenek téged, és osszák meg az általad közzétett tartalmakat.
2. Weboldal
Egy weboldal nem csak „jó, ha van”; ez elengedhetetlen. Kérdezd meg magadtól, kipróbálnál-e olyan személyi edzőt, akinek nem lenne professzionális megjelenésű weboldala? Webhelyed olyan, mint egy brosúra vagy kirakat a vállalkozásod számára – legyen világos és tömör, és tartalmazzon minden lényeges információt, például a programokat, az árakat, a hitelesítő adatokat és a helyinformációkat. Az ajánlások nagyon hatékony módszert jelentenek az új ügyfelek bizalmának elnyerésére, ezért fontold meg a meglévő ügyfelek véleményeit tartalmazó szakasz hozzáadását webhelyedhez.
3. Blogírás
4. Hírlevelek
Hasonlóképpen rendszeresen (például negyedévente kétszer) hírleveleket kell kiküldeni mind a potenciális ügyfeleknek, mind az ügyfeleknek. Küldd el azokat a legújabb blogbejegyzésekkel, hogy bevond őket. Ez az egyik legjobb módja annak, hogy a potenciális ügyfelek tudatában maradj.
5. Ajánlások
Egy másik olcsó marketingtrükk, hogy ajánlásokat kérj az ügyfelektől. Speciális ajánlatokat kínálhatsz, amelyek során a meglévő ügyfél jutalmat (például ingyenes alkalmat vagy ajándékutalványt) kap, ösztönzőként azért, hogy valakinek téged ajánljon. Hasonlóképpen összeállhatsz egy, a környéken található hozzád kapcsolódó vállalkozással (például egy helyi edzőteremmel, egészséges élelmiszerbolttal vagy futócsoporttal), és javasolhatod az egymás kölcsönös reklámozását.
Végső soron a vállalkozás marketingje olyan, mint bármely fitneszterv; türelmet, készségeket és következetes erőfeszítéseket igényel a legjobb eredmény elérése érdekében.