5 egészséges és könnyű uzsonnaötlet meetingekre, üzleti konferenciákra

Főoldal > 5 egészséges és könnyű uzsonnaötlet meetingekre, üzleti konferenciákra

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

5 egészséges és könnyű uzsonnaötlet meetingekre, üzleti konferenciákra


2023/02/14
VN

Kutatások mutatták ki, hogy az üzletemberek nagy kockázatnak vannak kitéve az elhízás szempontjából a meetingeken történő habzsolás miatt. Amikor eseményekről és találkozókról van szó, gyakran nehéz fenntartani az egészséges kiegyensúlyozott étrendet, de nem lehetetlen. A munkáltatók fontos lehet, hogy egészséges alternatívákat kínáljanak a harapnivalókra, hogy növeljék alkalmazottaik összpontosítását és teljesítményét a munkamenet során. A Businesswire tanulmánya szerint a nap folyamán egészségesen étkező alkalmazottak 25 százalékkal nagyobb valószínűséggel végezték jól munkájukat.

egészséges uzsonna meetingekre

Egészséges Muffin

Ha a résztvevő egészségtudatos, a cukros fánk kínálása rossz lehetőség a reggeli találkozókra. Radásul a sok cukortól a résztvevők az egész megbeszélés alatt lelassulnak. Szerencsére számtalan egészséges alternatívát lehet találni a reggeli találkozókra is, úgy mint az egészséges muffinok. Ráadásul ezt kényelmes enni egy vállalati üzleti megbeszélés, tréning vagy konferencia során, nem úgy, mint a cukros fánkokat, amitől mindenki tiszta ragacs lesz majd. A különböző ízesítésű, gyümölcsökkel megrakott muffinok jól mutatnak majd a tárgyalóasztal közelében.

 



Diófélék és magvak

Egy marék dió és mag a legjobb alternatíva az étvágy csillapítására egy délutáni találkozó során. Kényelmes hordozni, és nincs stressz evés közben. Néhány kispohár kell csak a szedéshez. A diófélék és a magvak tele vannak vitaminokkal, ásványi anyagokkal és zsírokkal. Olyan magválogatást állíts össze, ami tartalmaz pisztáciát, földimogyorót, tökmagot és napraforgómagot, amelyek egészséges mono- és többszörösen telítetlen zsírokat tartalmaznak.

 

Protein golyók

A fehérjegolyó chia magból, kókuszreszelékből, földimogyoróból készül, különböző stílusokban. Ezek a kis energiagolyók egyszerű és zökkenőmentes megoldást kínálnak az üzleti reggeli konferencia vagy találkozó során. Segítenek megfékezni az éhségéhséget, így mindenki jóllakott ebédidőig, nagyon egészségesek, és enni is praktikus. Fogyaszthatja mindenki forró italokkal, például teával és kávéval, friss gyümölcslevekkel vagy akár kókuszvízzel.

 

Zöldség tálak

Az olyan zöldségek, mint a sárgarépa, a zellerrudak, a paprika és a szeletelt uborka, csodálatosan egészséges nassolnivalók a találkozókon, ha a résztvevőknek van helyük egy kis tányérhoz ragadni, letenni a helyükre, és még mindig jegyzetelni vagy más módon részt venni az értekezleten. Tökéletes mártogatós hozzá egy joghurt alapú készítmény, vagy a sokak által szeretett hummus krém.

 

Alacsony zsírtartalmú popcorn

A pattogatott kukoricának meglepően sok jótékony hatása van: nincs benne koleszterin, alacsony a zsír- és cukortartalma, tartalmaz fehérjét és magas a rosttartalma, hogy csak néhányat említsünk. És valljuk be, mindenki szereti ezt a finomságot! Egy lazább tematikájú megbeszélésre tökéletes rágcsálnivaló, amivel nem lehet mellényúlni.

Már csak egy remek helyszín kellene a megbeszéléshez? Válasszátok a Somogy megye szívében található belvárosi éttermet Kaposváron, ahol egészséges, fitt fogások, finom nassolnivalók is vannak az étlapon. 




Források



Legfrissebb cikkek


Fogtömés utáni étkezési szabályok: mit ehetsz és mit nem?
A fogtömés egy gyakori fogászati beavatkozás, amely során a fogorvos eltávolítja a fog szuvas részét, majd az üreget speciális anyaggal tölti ki. A tömés után azonnal visszatérhetünk a mindennapi élethez, azonban fontos, hogy odafigyeljünk néhány étkezési szabályra a tömés megóvása és a fogak egészségének megőrzése érdekében. Az alábbiakban részletesen bemutatjuk, mit érdemes és mit nem érdemes fogyasztani fogtömés után.
Hogyan rendelj az étteremben, ha komoly diétát kell követned
Az étteremben való étkezés kényelmes és társaságos élmény, azonban komoly diétát követve ez néha kihívást jelenthet. Fontos azonban tudatosan választani és kommunikálni az ételintoleranciákról vagy diétás korlátokról.
Így lehet kalóriaszámolás mellett étteremben enni
A kalóriaszámolás gyakran kihívást jelenthet azok számára, akik megpróbálják fenntartani vagy elérni egészséges testsúlyukat, miközben ki szeretnének szakadni a mindennapi rutinból és étteremben enni. Az éttermi étkezés viszont nem feltétlenül jelent akadályt a kalóriatudatos táplálkozás előtt, ha tudatosan választunk és okosan tervezünk. Íme néhány tipp, hogyan együnk étteremben úgy, hogy közben nem rontjuk el a diétánkat.
Egészséges és mentes receptek

Szeretnéd Te is egészségesebbre cserélni az étrendedet? A zérókonyha segítségedre lesz, hiszen rengeteg egészséges és mentes receptet hozunk Nektek, amik segítenek az egészségmegőrzésben, a súlyvesztés vagy éppen megtartásban és odafigyelünk a különböző ételallergiákra is! Kövesd mentes receptjeinket!

Ne felejtsd a testmozgást!

Az egészséged megőrzésének érdekében nem minden az egészséges táplálkozás és a mentes ételek fogyasztása, de elengedhetetlen a rendszeres testmozgás is! A testmozgás bármely fajtáját választod, mi segítünk kihozni magadból a maximumot és ha mellette követed a mentes recept oldalunkat is garantáltan kihozhatod magadból a maximumot!

Egészséges Életmód

Mit jelent számodra az egészség? Te is úgy gondolod, hogy mindegy csak egészség legyen? Az egészséges életmód mindenki számára elérhető, de az biztos hogy tennünk kell érte! Az egészséges táplálkozás és a rendszeres testmozgás tökéletes egyensúlye elhozhatja mindenki életébe az egészséget, de tudj meg többet egészséges életmód cikkjeinkből!

Kitekintő

Cukor-, glutén-, vagy éppen laktózmentes finomságokat keresel? Vagy éppen beépítenél valamilyen újdonságot az edzéstervedbe? Akkor jó helyen jársz a zérókonyhán, de ha egy kis mentális felturbózásra van szükséged egészségedmegőrzéséhez, akkor ismaradj itt, hiszen náluk ebben a témában is olvashatsz!